top of page
  • Writer's pictureSabína Pósová

Back to school 2020

,,Bude to posledný rok..posledný rok na strednej. Teda aspoň pre mňa. Preto som sa rozhodla toto Back to school poňať čo najviac špeciálne. Vybrala som dizajn, ktorý ma veľmi vystihuje, a ktorý milujem. Dúfam, že sa bude páčiť aj tebe."



Zošity

Ako prvé by som ti rada predstavila zošity. Mohol/mohla si si všimnúť, že sú celé oblepené palmami. A o to mi aj išlo. Palmy, monstery a iné jej odrody sú pre mňa v poslednej dobe veľmi významné. Pripomínajú mi pokoj, lásku, leto ale aj tú útulnosť domova, kam sa vždy budem rada vracať. Moje zošity nie sú výnimkou. Bude sa mi do nich lepšie písať a učiť sa z nich. Dala som si na nich naozaj záležať, tak snáď sa ti aj budú páčiť rovnako ako mne. Boli vytvorené s láskou.


Písomník

Tohtoročnou novinkou sa stal písomník. Slúži na zaznamenávanie si očakávaných písomiek, či skúšaní. Vždy si môžeš hore napísať mesiac a už iba ku dňu pripísať z čoho máš kedy skúšku. Príde mi to ako prehľadné riešenie a nemusíš si na papieriky mimo písať čo kedy bude. Dúfam, že sa ti aj táto mini pomôcka zíde.



Mesačník

Pri novinkách ešte chvíľu zostaneme. Rovnako ako písomník, tak aj mesačník sa mi zdal byť dobrou pomôckou. Bude ti slúžiť na zaznamenávanie dôležitých dní, môžeš si do neho zapisovať čokoľvek, čo potrebuješ stihnúť v daný mesiac. Projekty, eseje, dôležité schôdze a iné.



Rozvrh hodín

Nemôžeme zabudnúť ani na originálny rozvrh hodín. Vytvorila som ich až v 5 variantoch, tak dúfam, že ti jeden z nich padne do oka. Ladia ku všetkým pomôckam z tohtoročného dizajnu. Snažila som sa ich urobiť neutrálne, aby ich mohli používať aj chlapci, tak snáď sa mi to aspoň trošku podarilo.



Tak a to by bolo všetko z tohtoročnej grafiky. Dúfam, že sa ti páči a že sa ňou aspoň inšpiruješ. Na hlavnej stránke BACK TO SCHOOL 2020 si môžeš tieto dizajny stiahnuť. Prajem ti krásny nový školský rok.


S láskou Sabi

80 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page