top of page
  • Writer's pictureSabína Pósová

Back to school účesy/2018

Updated: Apr 4, 2020

,,Určite to poznáš, zobudíš sa ráno s veľkým výbuchom na hlave a tvoje vlasy nechcú spolupracovať. Alebo si zaspal/a a máš mastné vlasy a umyť si ich nestíhaš. Myslím si, že do takýchto situácii sa dostalo už veľa z nás a preto by som ti rada ukázala 5 účesov ,ktoré máš hotové do 5 minút. Budú to naozaj veľmi jednoduché a rýchle účesy, preto dúfam, že ich využiješ, keď to bude naozaj potreba.“

Určite si si už všimol/la, že účesy a ja nie sme moc kamaráti. Tým chcem povedať, že v tomto článku nehľadaj nejaké wow inšpirácie, pretože sama sa k nim ešte len snažím dopracovať, no chcela som ti ukázať, že ak si na tom aj ty tak ako ja, tak, že nie si sama. Neviem ako ty, ale ja sa najlepšie cítim v rozpustených vlasoch, to si si asi tiež všimol/la. Ale rozhodla som sa, že si začnem robiť viac účesy, teda aspoň zatiaľ tie, ktoré tu dnes uvidíš. Rozhodla som sa tak preto, lebo je to aj celkom praktické a lepšie, keď mi nebudú vlasy padať do očí, pri písaní do zošita a taktiež by som rada skúsila niečo nové. Ako to máš ty? Chodíš radšej s rozpustenými vlasmi alebo si robievaš účesy? Aký je tvoj najobľúbenejší?


ZAČNI ZĽAHKA

Ak si aj ty taký antitalent na účesy ako ja, skús možno začať zľahka. Nesnaž sa hneď o zložité účesy ale postupne sa k nim dopracuj. Na prvom účese môžeš vidieť, že som si nechala rozpustené vlasy a viac menej pracovala len s bokmi a ofinou. A to tak, že som si urobila na hlave cestičku, zobrala som z boku pramene a začala ich točiť do vonkajšej strany.

Potom ich už len pripla pinetkou. Tak som opakovala aj na druhej strane, než mi z toho vyšiel takýto účes. Tento účes, sa dá urobiť aj viacerými spôsobmi, ako napríklad, že si namiesto zavrtenia prameňov urobíš zapletané copíky alebo len copíky. Ale to je už len na tebe, ktorý zo spôsobov si vyberieš. Myslím si, že je veľmi ľahký a zároveň decentný a bude sa hodiť každému. Čo na to hovoríš?


JEMNÁ MAŠLIČKA

Ďalší účes ti zaberie ešte menej času a budeš na neho potrebovať len dve malé gumičky tvojej farby vlasov. (Ja som si dala naschvál modré, aby si to lepšie videl/a). Opäť som si urobila v strede hlavy cestičku, odobrala som tento krát vrchné pramene a zopla ich gumičkou. To isté som opakovala aj na druhej strane.

Potom som už len copy stiahla a začala som ofinu mierne vyťahovať z gumičky, kým nemala podobu mašličky. Tiež je to veľmi ľahký účes, no dávaj si pozor, aby si nevytiahla celé pramene ale len kúsok. Má to mať taký objemný efekt.


OZVLÁŠTNI SVOJ COP

Určite si tento účes už niekde videl/a. Možno práve preto, že je veľmi jednoduchý, nenáročný na čas a hlavne efektný. Postačí, ak si len urobíš nižší cop bližšie ku krku a prevlečieš ho cez stred pred gumičkou. Potom už len mierne potiahneš a voalla, účes je hotový.


Ak chceš, aby vyzeral ešte viac elegantne, môžeš si natočiť odstávajúce pramene vlasov, vrátane copu. Alebo ho môžeš skúsiť zapliesť. Je len na tebe čo vymyslíš. Aký máš názor na tento účes? Je to dobrý trik, že?


STRAPATÝ DRDOL

Páčia sa ti veľké strapaté drdoly ale nevieš ako na ne? Je to veľmi jednoduché. Postačí ak si vyčešeš vlasy nahor a pomocou gumičky urobíš na hlave akoby takú guču. Tú už len poprípade trochu poupravuješ na požadovanú veľkosť.



Zvyšné vlasy obmotáš okolo, pripevníš pinetkou a trochu vytiahneš vlasy vpredu. Ak ho chceš mať ešte objemnejší, skús si pred robením účesu nastriekať na vlasy trochu tužidla. (Môžeš to tak urobiť pred každým účesom).


BABY DRDOLY/HOVIENKA

Mám taký pocit, že tento účes je veľmi obľúbený už dosť dlhú dobu. Možno to je práve tým, že je roztomilý a nenáročný ako na výrobu tak aj čas. Tu som si tiež rozdelila cestičku a urobila som si hore dva copy. Potom som už len urobila drdoly, ktoré som obmotala okolo gumičky a spevnila ich pinetkou.

Nezúfaj, ak sa ti to nebude zozačiatku dariť, ani mne to moc nešlo ale teraz už je to pre mňa o moc ľahšie. Dúfam, že sa ti moje účesy páčili a že ich tiež skúsiš. Budem rada, ak mi povieš svoju spätnú väzbu alebo sa ma na niečo spýtaš, či už do komentára alebo na sociálnych sieťach. Želám ti krásny deň. Nezabudni sa usmievať.

S láskou Sabi

93 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page