top of page
  • Writer's pictureSabína Pósová

Nalaď svoje dni na pozitívnu notu...

,,Strach, úzkosť, neúspech a celý deň zlá nálada. Akoby to bolo včera, čo som niečím podobným prechádzala. Ale teraz. Niečo mi hovorí, že je s tým koniec. Že si zaslúžim ako každý jeden človek na Zemi byť šťastná. Možno je to naozaj pravda..."



Byť pozitívny a stále usmiaty je niečo úžasné. Sama však viem, že sme ľudia a nie vždy sa nás chytí spomínaná dobrá nálada , kedy sršíme pozitivizmom. Ak sa nás zmocnia takéto momenty je dôležité vytrvať a spríjemniť si ich niečím čo nás teší. Mať okolo seba pozitívnych ľudí je cestou ku šťastnému životu. Ľudia viac aj tieto osoby vyhľadávajú, pretože nechcú mať vo svojom živote pesimizmus a zlú náladu. Čiže je to pre nich lákavejšia ponuka. Čo ty vieš, možno sa jedného dňa od nich nakazíš a budeš rovnako pozitívny/a. Nie je to vôbec náročné. Sama viem, že trapasy a iné nepríjemné situácie sa na mňa lepia ako lepidlo ale ani to ma neodradilo byť šťastnou a robiť šťastných aj druhých. Cítim to tak, že je to moja životná (úloha?) Neviem....možno sa mýlim a možno je môj život o úplne niečom inom, čo musím ešte nájsť ale zatiaľ je toto to, čo ma napĺňa. Niekedy sa smejem až sama na sebe ako potrebujem, aby boli druhí veselí a šťastní. Nedokážem sa len tak pozerať ako sa niekto trápi.



Za svojich osemnásť rokov života som sa naučila toho veľmi veľa a ešte sa toho aj veľmi naučím a chcem naučiť. Ale jedno viem isto. Až jedného dňa opustím túto Zem, chcem aby ľudia, ktorí ma poznali, vedeli, že som ich mala veľmi rada a že boli pre mňa mojim šťastím. Nič nie je pre mňa dôležitejšie ako práve oni a zdravie. Láska je to, čo nás všetkých spája a vďaka nej aj keď sa trápime, vždy pocítime tú krásu a nehu. Všetko zlé jedného dňa skončí a nás objíme šťastie. Prečo by sa inak diali zlé momenty? No presne pre to. Pre to, aby nás naučili ako správne milovať a odovzdať všetko, čo máme.



Byť pozitívnym človekom môže byť každý jeden z nás. Aj keby bola len kvapka dobra v mori, časom sa to dobro rozpŕchne a svet bude lepším miestom. Aspoň ja v to verím. Verím, že nám rôzne životné situácie prinesú svetlo aj keď budeme prechádzať tmou. Že tá nádej, to malé svetielko v každom z nás nikdy nevyhasne. Môžu fúkať silné vetry, blesky sa rozplývať po oblohe, ale nič nás nesmie zastaviť. Viem, že nie vždy má človek chuť na to sa smiať či radovať. Ale vždy ak sa dá to skús. Sme silné osobnosti, každý jeden z nás. Prešli sme si už všeličím a stále sa oplatí bojovať. Je na nás, či sa budeme pomaly oslabovať zlou energiou a negatívnymi myšlienkami alebo sa vzchopíme, zapálime oheň v našom srdci a s úprimnosťou zdvihneme pery k nebesiam. Rozšírime kútiky úst a zhlboka sa nadýchneme. Ak tento prvý krok zvládneš, gratulujem, premohol/la si to zlé, čo rado rozožiera vnútro každej bytosti. Je to strach? Neúspech? Či len naše ja, ktoré neviem prijať, že život vie byť aj prekrásny? Nech už je to čokoľvek z toho, máš na to zamknúť svoje srdce na zámok a kľúč prehltnúť. Máš na to, aby sa ti negatívne myslenie vyhýbalo, rovnako aj situácie.



Samozrejme nie všetkému sa dá predísť, ale ak začneš už dnes a práve teraz, môže tvoj deň skončiť úplne inak, ako by si si myslel/a. Len tak ďalej...poď do toho. Veď predsa nič nestratíš. Ide presne o tie čarovné momenty, o ktorých som už dávnejšie rozprávala. Chvíle, ktoré nám vedia zmeniť život behom jednej jedinej sekundy. Drž sa a želám ti, aby nebolo tvoj úsmev vidno len na perách ale i v samotnom srdci.



S láskou Sabi

20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page